Kopshtet, si forma më e organizuar e edukimit social të fëmijëve gjatë 2 viteve të para të jetës së tyre, ofrojnë kushte të mira për zhvillimin e fëmijëve, mjedis të përshtatshëm arsimor, si dhe hapësirë ​​për lojë, ushqim të mjaftueshëm, kujdes shëndetësor dhe higjienë mendore.

Organizimi i qëndrimit dhe jetës së fëmijëve në grupet e çerdheve është në përputhje me Programin Kombëtar për Mësimin dhe Zhvillimin e Hershëm, i cili e trajton këtë kategori moshe fëmijësh në aspektin edukativ dhe zhvillimor sipas Standardeve të Mësimit dhe Zhvillimit të Hershëm. 

Aktivitetet ditore në grupet e çerdheve i referohen:

- Kujdesi dhe ushqyerja e fëmijëve - Për plotësimin e nevojave të organizmit të fëmijës është e nevojshme të kryhet kujdesi dhe ushqyerja në mënyrë korrekte. Kujdesi dhe ushqyerja e duhur e fëmijës do të kontribuojë në rritjen dhe zhvillimin e duhur fizik të fëmijës, duke zhvilluar kështu zakonet e të ushqyerit dhe ruajtjen e higjienës. Do të bëhet përpjekje për të ruajtur marrëdhënien emocionale të fëmijëve me infermieren pedagogjike, pra kujdestaren, e cila është një kusht thelbësor për ushqimin e duhur dhe të suksesshëm.   

 - Kujdesi për shëndetin dhe zhvillimin fizik të fëmijës - për shëndetin e fëmijëve që nga mosha e çerdhes kujdeset çdo ditë nga infermjerja, përkujdesësja e tyre. Në kushtet e jetës kolektive në çerdhe, kujdeset për të mundësuar rritjen dhe zhvillimin normal të organeve dhe funksionimin e tyre, për të forcuar shëndetin fizik dhe për t'i mbrojtur nga sëmundjet dhe dëmtimet. Në kopshtin tonë kujdeset që të ruhen dhe zhvillohen shprehitë bazë dhe higjiena, të ushqehemi siç duhet dhe të kryhen rregullisht nevojat fiziologjike, si dhe nevojat për lëvizje fizike. Sa herë që kushtet atmosferike janë të kënaqshme, fëmijët çohen në ajër të pastër.   

  - Kujdesi për zhvillimin mendor dhe intelektual të fëmijëve në qendrat ditore - për zhvillimin e duhur mendor dhe intelektual, është e nevojshme të ketë një ndikim edukativ gjithëpërfshirës, ​​të planifikuar dhe specifik mbi fëmijët. Fëmijët e kësaj moshe pranojnë disa aktivitete edukative kur ato synohen dhe stimulohen posaçërisht. Për këtë, loja do të tentohet të zgjidhet dhe përdoret saktë - kreative, lëvizëse, konstruktive dhe do të udhëhiqet nga infermierët pedagogjikë-mjekësorë. Loja e përditshme do të kontribuojë në zhvillimin socio-emocional, zhvillimin e lëvizjeve dhe të folurit, dhe perceptimet shqisore do të zhvillohen përmes lojërave manipuluese. 

 - Organizimi i aktiviteteve edukative me fëmijët - këto aktivitete planifikohen dhe zbatohen në përputhje me aftësitë intelektuale dhe potencialin e fëmijës deri në 2 vjeç. Sigurisht që janë spontane, individuale përmes lojës së fëmijëve. Këtu janë planifikuar një sërë lojërash simbolike, funksionale, didaktike, krijuese dhe lëvizëse, përmes të cilave pasurohet përvoja e fëmijëve.