Kushtet e përgjithshme

IPKKF Rinia do të përpiqet për disponueshmërinë e faqes së saj të internetit 24 orë në ditë / 7 ditë në javë.

Në rast të mosdisponueshmërisë së përkohshme, pra ndërprerjes së faqes së internetit për shkak të ndikimeve teknike ose të jashtme jashtë kontrollit të institucionit, ne nuk marrim asnjë përgjegjësi dhe nuk garantojmë akses të përhershëm.

Të gjitha të dhënat dhe informacionet e publikuara në faqen tonë të internetit janë të natyrës informative dhe për të njëjtën IPKKF Rinia rezervon të drejtën të ndryshojë dhe të ndryshojë në varësi të kushteve dhe nevojave.

Shkarkimi i informacionit, të dhënave dhe imazheve, shpërndarja e tyre, transferimi ose përdorimi i lidhjes nga faqja e internetit është i ndaluar. Përdorimi i të njëjtit është i mundur vetëm për qëllime jo komerciale dhe përdorim personal përtej lejes për çdo keqpërdorim të të dhënave dhe opsioneve që ka faqen tonë të internetit.

Politika e privatësisë

Politika e privatësisë i referohet mbledhjes, përpunimit, aksesit dhe publikimit të të dhënave personale që kopshti mbledh dhe përpunon nga klientët e tij - fëmijët dhe prindërit e tyre. Nëse ka një lidhje që do t'ju lidhë me faqe të tjera, ne nuk marrim asnjë përgjegjësi në lidhje me mbrojtjen e të dhënave personale të ofruara nga ato faqe interneti.

IPKKF Rinia ka miratuar një politikë sigurie dhe mbrojtjeje të të dhënave, e cila tregon përkushtimin e kompanisë sonë për mbrojtjen e privatësisë së klientit. Çdo përdorues, kur paguan faturat për ardhjen e fëmijëve në kopshtin e fëmijëve, deklaron se është i njohur dhe pajtohet me Politikën tonë të Privatësisë.

Kur përdorim faqen tonë të internetit për të aksesuar informacionin publik, ne nuk mbledhim asnjë informacion nga përdoruesit tanë.

Në rast se një përdorues (prind i një fëmije) i shërbimeve tona përdor shërbimin për pagesën elektronike të faturave të lëshuara më parë për përdorimin e shërbimeve tona, ai duhet të shënojë:

  • Numri amë nga fëmija
  • Adresa e-mail në të cilën do të dërgohet konfirmimi i një transaksioni të suksesshëm/të pasuksesshëm
  • Pranimi i kushteve të përgjithshme dhe politikave të përdorimit
  • Pranimi i dorëzimit elektronik të faturave

Numri amë dhe adresa e e-mail-it përdoren për të kërkuar nëpër bazën tonë të të dhënave me qëllim të gjetjes së faturave të papaguara dhe këto nuk mblidhen në bazën tonë të të dhënave. Nëse përdoruesi vendos kombinimin e saktë të numrit të identifikimit dhe postës elektronike, ai do të marrë të dhëna kthimi për klientin dhe një listë të faturave të papaguara. 

IPKKF Rinia rezervon të drejtën të përdorë adresat IP dhe të dhëna të tjera të përdoruesve për të zbuluar identitetin e tyre në rast të zbatimit të ligjit dhe procedurave ligjore. 

I gjithë komunikimi që ndodh midis shfletuesit të përdoruesit dhe serverit tonë të internetit zhvillohet përmes një lidhjeje të sigurt dhe nuk mund të përgjohet ose ndryshohet nga një palë e tretë.

Ne nuk mbledhim asnjë informacion të natyrës financiare, si numri i kartës, etj. Të dhënat e kartës së kreditit dhe llogarisë bankare do të ruhen dhe përdoren ekskluzivisht nga NLB Tutunska banka me qëllim të faturimit të produkteve/porosieve përmes ekzekutimit të transaksioneve. Transaksioni gjatë tarifimit të produktit ridrejtohet dhe përpunohet përmes portalit të pagesave me kartë krediti NLB Tutunska Bank. Portali përdor mbrojtje moderne të të dhënave dhe të gjitha proceset zhvillohen përmes një lidhjeje të sigurt me bankën.

Politika e qasjes në shërbim

Qasja në shërbimet tona rregullohet nëpërmjet një marrëveshjeje reciproke me shkrim ndërmjet institucionit dhe përdoruesve të shërbimeve.
Për shërbimet që përdoruesit kanë përdorur në muajin e kaluar lëshohet një faturë mujore. Kopshti nuk lëshon fatura paradhënie.
Në mënyrë që çdo faturë të paguhet në mënyrë elektronike, është e nevojshme që përdoruesi të kalojë disa hapa, gjatë të cilëve duhet të zgjedhë në mënyrë eksplicite faturat që dëshiron të paguajë, si dhe të pranojë shprehimisht kushtet dhe politikat për të kryer çdo pagesë. .

Politika e rimbursimit

Në rast se, për shkak të një gabimi të mundshëm njerëzor ose teknik, ndodh një pagesë e gabuar, paguesi duhet të na kontaktojë me e-mail ose telefon, duke treguar datën dhe shumën e pagesës së pasaktë dhe kopshti do të rimbursojë të njëjtën masë sa më shpejt. sa më shumë që të jetë e mundur në kartën e paguesit