Veprimtaritë edukative në kopshte realizohen nga edukatoret me ndihmën e përkujdesësve, në konsultim me drejtorin, mësuesen, mësuesin special dhe edukatorët përgjegjës në nivel institucioni. Ky aktivitet, në të gjitha grupet arsimore, do të planifikohet sipas Programit për mësim dhe zhvillim të hershëm, të miratuar nga Ministria e Arsimit dhe Kulturës e Republikës së Maqedonisë.

Për të monitoruar më me sukses efektet e veprimtarisë edukative, çdo edukator mban një Ditar për punën e grupit edukativ (me shkrim dhe elektronik), ku:

  • Planifikimi vjetor afatgjatë, i cili përfshin qëllimet arsimore globale, temat vjetore globale, format organizative të punës, metodat e mësimdhënies dhe të nxënit, format e bashkëpunimit me prindërit/kujdestarët.
  • Planifikimi tematik afatmesëm dhe
  • Planifikimi tematik ditor

Në punën e tyre, edukatorët përpiqen të krijojnë një mjedis stimulues dhe një qasje holistike ndaj të mësuarit dhe zhvillimit të hershëm të fëmijëve - ata punojnë me të gjithë fëmijën, domethënë, ata kanë një qasje të integruar ndaj të mësuarit, kujdesit, të ushqyerit, veshjes, lojës, vizatimit. , vrapimi. Kjo do të thotë se gjatë aktiviteteve ditore të synuara dhe rutinë nuk i jepet përparësi vetëm një segmenti individual të zhvillimit të fëmijës, por ai zhvillohet në të gjitha fushat njëlloj gjatë gjithë periudhës së qëndrimit në kopsht, përkatësisht:  

 1. Shëndeti fizik dhe zhvillimi motorik (kompetenca fizike dhe gjendja e mirë fizike, pjesëmarrja aktive në mjedisin që i rrethon, aplikimi i praktikave të shëndetshme dhe të sigurta në aktivitetet e përditshme, etj.) 

2. Zhvillimi socio-emocional (vetëbesimi, gjendja emocionale pozitive, kompetenca në ndërveprime me bashkëmoshatarët, aftësia për të kuptuar emocionet, kontrolli i ndjenjave, respekti dhe përgjegjësia për ngjashmëritë dhe dallimet në komunitet). 

3. Zhvillimi i gjuhës dhe shkrim-leximi i hershëm. Gjuha përbëhet nga katër pjesë: të dëgjuarit, të folurit, të lexuarit dhe të shkruarit dhe zhvillimi i saj fillon menjëherë pas lindjes. Të folurit shërben jo vetëm për të sqaruar disa gjëra të panjohura, por edhe për të ndarë disa ide interesante, interesa të fëmijës, për të pasuruar fjalorin e tyre dhe për të kuptuar konceptet që dëgjojnë. Me përvetësimin e gjuhës, fëmija fiton një sistem simbolik kompleks që e perfeksionon gjatë gjithë jetës së tij. Shprehja e fytyrës dhe gjuha e trupit të foshnjës zëvendësohen me gumëzhima, duke formuar fjalë të thjeshta dhe më pas fjali të shkurtra. Në fëmijërinë e hershme, gjuha zhvillohet me shpejtësi të madhe, fëmijët duhet të ekspozohen ndaj përvojave të ndryshme që nxisin zhvillimin e gjuhës, aftësive gjuhësore dhe të të folurit dhe shkrim-leximit.

 4. Zhvillimi kognitiv dhe përvetësimi i njohurive të përgjithshme. Kjo është një periudhë e rëndësishme, sepse përmes këtij domeni fëmijët fitojnë aftësinë për të menduar, aftësinë për të përvetësuar dhe përdorur informacione të reja, aftësinë për të zgjidhur probleme etj.

5. Zhvillimi i një qasjeje ndaj të mësuarit (iniciativë, këmbëngulje dhe përkushtim, kuriozitet dhe interes, kreativitet dhe shpikje, reflektim dhe interpretim).